Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Cyberpunk 2077 otrzymał patch 1.1
Studio CD Projekt RED wypuściło nową aktualizację do gry Cyberpunk 2077. Patch opatrzony jest numerem 1.1 i dostępny jest już na wszystkich platformach sprzętowych, czyli na PC, konsolach oraz w usłudze Google Stadia.

Łatka jest pierwszą z dwóch obiecywanych dużych aktualizacji, które mają naprawić najpoważniejsze problemy w grze. Premiera drugiej (1.2) planowana jest na przyszły miesiąc. W międzyczasie powinny jednak ukazać się inne, mniejsze łatki.

Patch 1.1 koncentruje się na ulepszeniu warstwy technicznej Cyberpunka 2077 i usunięciu niedoróbek, które uniemożliwiały ukończenie niektórych przygód. Aktualizacja zwiększa stabilność silnika, tak aby gra rzadziej się zawieszała np. podczas ładowania save’ów czy wczytywania danych. Poprawiono także wykorzystanie pamięci przez systemy postaci, interakcji, nawigacji, roślinności, efektów laserowych, minimapy, urządzeń, SI, ruchu ulicznego, czy obrażeń środowiskowych.

Aktualizacja ma także poprawiać wiele błędów związanych otwartym światem, interfejsem oraz efektami wizualnymi. Wymienione zmiany dotyczą wszystkich platform sprzętowych, ale wprowadzono również poprawki do konkretnych wersji. Na PC można wreszcie zdobywać Osiągnięcia Steam w trybie offline. Naprawiono także problem, który powodował zawieszanie się gry podczas uruchamiania na komputerach z kartami graficznymi firmy Nvidia.

Z kolei w przypadku w wersji konsolowych zoptymalizowano elementy związane z symulacją tłumów na PlayStation 4 Pro i PS5, a w przypadku Xboksa One i Xboksa Series X/S poprawiono wykorzystanie pamięci przy tworzeniu postaci, używaniu luster, skanowaniu, zdalnym kontrolowaniu kamer oraz w menu.

Część graczy najpewniej liczyło na więcej, biorąc pod uwagę, że jest to jedna z zapowiadanych od dawna „dużych aktualizacji”. Pierwsze reakcje nie są zbyt pozytywne i nie brakuje głosów rozczarowanych skalą poprawek. Część z poważnych niedoróbek związanych z misjami nadal nie zostało naprawionych, np. w przygodzie Czerwony Wieszcz wiele osób wciąż nie może namierzyć routera, którego zhakowanie jest potrzebne do ukończenia zlecenia.

Co gorsza, patch miał wprowadzić garść nowych problemów. Podczas jazdy na motocyklu gra potrafi „zapomnieć” o renderowaniu głowy postaci. Pojawiają się także doniesienia, że łatka może popsuć niektóre zadania, wymuszając ładowanie wcześniejszych save’ów. Niektórzy gracze informują również o częstszym zawieszaniu się produkcji na ich sprzętach.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2021-01-23 13:35:10
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow